megaeva.blogg.se

23 år - Min resa mellan livets festligheter och snabbare fötter!

1 utav 4 flaskor vin är borta!

Kategori: Allmänt

Dagens träning blev morgonlöpning. Kom inte upp så tidigt som jag hade hoppats men kl 0820 var asicsskorna ute på asfalten( och en väldigt trött tjej). Kände direkt att det här inte kommer att gå så bra som det brukar, förstod då att helgens alkoholintag gav sitt straff. En väldigt seg runda på 8 km, där jag de 3 sista km verkligen kämpade och försökte ta mig igenom. Jag har aldrig under min maratonträning riktigt tagit skada av fartfyllda helger, men jag antar att om man är ute och cyklar på hal is alltför länge så spricker väl isen. Men jag deppar inte ihop för det- det handlar om att ge och ta. Kan ju i vart fall tänka enligt citatet nedanför att 1 utav 4 flaskor vin är borta. Three more to go!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: