megaeva.blogg.se

23 år - Min resa mellan livets festligheter och snabbare fötter!

Måndag - veckans bästa dag!

Kategori: Motivation

Måndagar brukar väl aldrig riktigt vara en hit enligt många, men jag ser det som en nystart på en grym vecka!
-Skönt att få komma tillbaka i rutin efter helgens slappande!
-Ny vecka, nya mål och nya utmaningar!
-Varje måndagsträning känns som att man tränar för första gången i sitt liv, vilket ger den här otroligt härliga endorfinkicken!
-1 vecka närmare mitt nya mål - Lidingöloppet 30km, läskigt men spännande att se hur hårt jag kan pressa mig upp för backarna!
-Om förra veckan skulle ha vart dålig så lämnar man den bakom sig och blickar framåt!

Listan skulle kunna bli lång, men man måste se det positiva i det hela!

Let's make monday to the best day of the week!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: