megaeva.blogg.se

23 år - Min resa mellan livets festligheter och snabbare fötter!

Veckans träning!

Kategori: Allmänt

Denna vecka är slut och en ny vecka väntar snart, jag kom på att om jag skriver ner mina träningspass kan jag själv lättare hålla koll på hur jag tränar. Jag får större översikt på vad jag gör och kan på så sätt lättare se mina misstag. Snart så kommer det kanske bli ännu viktigare....kanske!

Måndag - Spinning pulsintervall pass 1 timma + enklare styrka (kondition)
Tisdag - 10km morgonlöpning 55min10sek ett väldigt lugnt avslappnat tempo(kondition)
Onsdag - 10km morgonlöpning 51min10sek lagom jobbigt tempo (kondition)
Torsdag - vila
Fredag - Skivstångspass (styrka)
Lördag - 10km kvällslöpning ute på landet, ny sträcka därmed ingen tid (kondition)
Söndag - egetgjort styrkepass för hela kroppen 1tim10min (styrka)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: