megaeva.blogg.se

23 år - Min resa mellan livets festligheter och snabbare fötter!

Du lever bara en gång - vad gör det om 10 år ?

Kategori: Motivation

Ett liv, en chans, ett mål!
 
På vägen till målet kommer jag att stöta många hinder men även broar, men jag älskar hinder, hur högt det än är, desto högre desto bättre.
 
Aldrig förr har jag förstått hur viktigt det är att ha ett mål. Låter så enkelt, men tyvärr så är det många som glömmer det och det är där jag kommer in i bilden. Jag påminner mig själv om det och förhoppningsvis så kommer jag att hitta många höga hinder.
 
Genom den här bloggen ska jag motivera mig själv att klara nya hinder men även kunna blicka tillbaka för att se framstegen. En helt vanlig dödlig människa som ska visa att allt är möjligt ( inom rimliga gränser, eller ? )
 
 
Try Me!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: